piątek, 25 lutego 2011

Powrót na łeba

Dzisiaj odświeżyłem wreszcie moje wszystkie konta WWW i zainstalowałem po raz pierwszy Wordpress-a. Jestem zauroczony łatwością z jaką można stworzyć nową stronę za jego pomocą. Minus - on został stworzony przede wszystkim do blogów i do tego się głównie nadaje. No do podcastów także... Ja próbuję postawić na nim stronę naszej wspólnoty mieszkaniowej i trzeba się trochę nagimnastykować choć światełko w tunelu jakieś widać. Póki co udaje mi się obywać całkowicie za pomocą panelu administracyjnego i bez brudzenia choćby najmniejszego palca "pehapem" czy "hateemelem" :D Nie chodzi o to, że nie lubię, bo przecież kiedyś było to dla mnie źródłem utrzymania ale strasznie dawno tego nie robiłem i trzeba rozgrzać dawno nie odwiedzane połączenia między neuronami...

Strasznie mnie dobija fakt, że bardzo szybko zapominam informacje i umiejętności, których nie używam. Kiedy piszę na zmianę różnymi językami to też na zmianę zapominam tych, których aktualnie nie używam. Bardzo to deprymujące kiedy muszę sobie potem przypominać podstawowe elementy składni (tak tak, chodzi o tzw. języki komputerowe a nie obce :P ) bo nie pamiętam jak się pętlę robi albo funkcję definiuję... Całe szczęście, że internet jest i zawsze jakiegoś "manuala" można ułowić :]

Czy ktoś może mnie wreszcie nauczyć interpunkcji? Mam problem ze stawianiem przecinków we właściwych miejscach... nie do końca wiem, gdzie są owe "właściwe miejsca" i robię to zawsze "na czuja", ewentualnie "na oko" :)

Chyba dam spokój na dzisiaj bo mój komputer jest do dupy a do tego klawiatura się nadal klei :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz