czwartek, 3 marca 2011

Dość tego!

Mam dość ograniczeń jakie ma blogspot... przenoszę się na swój serwer z wordpressem... tylko pojęcia nie mam kiedy mi się to uda zrobić... Na stronie z podcastem też chciałbym tworzyć zwykłe blogowe wpisy a nie mogę bo ten cholerny RSS będzie wszystko zbierał do kupy i pójdzie to na katalog podcastów... wrrrrr Na swoim wordpressie będę mógł (tak mi przynajmniej powiedzieli) wygenerować osobne RSSy dla wpisów blogowych i podcastowych. To się nazywa elastyczność ;)

Dzisiaj siedziałem trochę nad JestDoDupy ale tam jeszcze strasznie dużo pracy potrzeba :( Mimo wszystko ten wordpress jest dość skomplikowany a przynajmniej plugin, którego używamy. Czytam jeszcze dokumentację do niego bo nie pojąłem wciąż jak to wszystko działa... a CSSy w wordpressie to już w ogóle jest jakaś porażka. Olbrzymie, przeogromne pliki z gąszczem ustawień... jak się w tym połapać???

Udało mi się przekopać przez nagrania, które zrobiłem od początku tygodnia ale wciąż tego nie poskładałem w konkretny odcinek... a czas leci... nagrania się dewaluują... aaaaaaaaaaaaaaa cholera jasna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz